Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb placówek podległych SP ZOZ w Myszkowie

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb placówek podległych SP ZOZ w Myszkowie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zozmyszkow.pl

Myszków: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb placówek podległych Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 352930 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie , ul. Wolności 29, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3138978, faks 034 3138978.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb placówek podległych Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla potrzeb placówek podległych Samodzielnemu Publicznemu Zespołowi Opieki Zdrowotnej w Myszkowie. Zamówienie obejmuje dostawę w/w asortymentu podzieloną na 6 zadań (pakietów) przez okres 12 miesięcy, od daty obowiązywania umowy - szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.00.00.00-2, 39.80.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
    próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
    inne dokumenty
    Karty charakterystyki produktów/ulotki informacyjne w języku polskim, deklaracje zgodności oraz próbki produktów w zakresie określonym w poszczególnych Pakietach, stanowiących załącznik Nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie 42-300 Myszków ul. Wolności 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ul. Wolności 29, 42-300 Myszków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skoncentrowany płyn do mycia naczyń, mydło w płynie, mleczko do czyszczenia, proszek do czyszczenia, płyn do mycia i dezynfekcji toalet, środek do przetykania rur, tabletki do zmywarek, sól do zmywarek.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 39.83.00.00-9.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do codziennego mycia niezabezpieczonych, wodoodpornych powierzchni; preparaty do gruntownego usuwania osadów; preparaty myjąco-dezynfekcyjne do dużych powierzchni; stripery do usuwania powłok polimerowych i woskowych z podłóg wodoodpornych;.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.80.00.00-0.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe; papier toaletowy; worki foliowe.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.70.00.00-7.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 70
        2. Ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty do sprzątania min. takie jak: gąbka do mycia naczyń, Rękawice gospodarcze, ścierki do mycia, odświeżacz powietrza itp..
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do zastosowania w profesjonalnych zmywarkach gastronomicznych.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.83.12.10-1.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrat do usuwania mocnych, tłustych zabrudzeń; koncentrat do mycia powierzchni i przedmiotów szklanych; emulsja do nabłyszczania podłóg; preparat przeznaczony do czyszczenia, pielęgnacji i konserwacji powierzchni, urządzeń oraz elementów wykonanych ze stali szlachetnej.
    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.80.00.00-0.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



                                                                               lek. med. Jacek Kret

                                                                                                                                   .......................................................

                                                                                                                                                      Dyrektor

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2014-12-02 12:44

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-12-02 12:39

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-11-07 12:52

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-11-04 11:04

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-11-04 11:03

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-31 14:11

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-31 11:08

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-31 11:08

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-30 13:34

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-30 13:33

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-30 13:32

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-23 10:17

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-23 10:15

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-10-23 10:12

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
aleja Wolności 29
42-300 Myszków
woj. śląskie

tel.  (34) 3158-200
fax: (34) 3137-329
tel. rejestracja (34)3158-231
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.