Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zakup wraz z dostawą żywności dla potrzeb kuchni ogólnej Szpitala Powiatowego w Myszkowie

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Zakup wraz z dostawą żywności dla potrzeb kuchni ogólnej Szpitala Powiatowego w Myszkowie

Myszków: Zakup wraz z dostawą żywności dla potrzeb kuchni ogólnej Szpitala Powiatowego w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 188652 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie , ul. Wolności 29, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3138978, faks 034 3138978.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą żywności dla potrzeb kuchni ogólnej Szpitala Powiatowego w Myszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - formularz asortymentowo - cenowy. Zamówienie obejmuje dostawę w/w asortymentu podzieloną na 8 zadań (pakietów) przez okres: 6 miesięcy od daty obowiązywania umowy - dla pakietu nr 1 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy - dla pakietów nr 2-8 Pakiet Nr 1 - warzywa i owoce Pakiet Nr 2 - produkty sypkie, tłuszcze i przyprawy Pakiet Nr 3 - wędliny i wyroby garmażeryjne Pakiet Nr 4 - produkty nabiałowe Pakiet Nr 5 - mięso, podroby Pakiet Nr 6 - drób i podroby Pakiet Nr 7 - ryby Pakiet Nr 8 - jaja Zamawiający wymaga, aby dostawy przedmiotu zamówienia następowały cyklicznie, na podstawie pisemnych zamówień zbiorczych składanych raz w tygodniu na tydzień następny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.11.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.13.00.00-8, 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 03.22.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    inne dokumenty

    Oświadczenie według załącznika Nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość: a. zmiany ceny brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT; b. obniżenia cen jednostkowych netto przez wykonawcę, w każdym czasie w formie aneksu do umowy, c. zmniejszenia ilości dostaw zawartych w umowie, w trakcie jej realizacji jednakże zmniejszenie to nie może przekroczyć 30 %.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie 42-300 Myszków ul. Wolności 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ul. Wolności 29, 42-300 Myszków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa, przetwory i owoce.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa, przetwory i owoce.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.22.00.00-9.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty sypkie, tłuszcze i przyprawy.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty sypkie, tłuszcze i przyprawy.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wędliny i wyroby garmażeryjne.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny i wyroby garmażeryjne.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.00.00-8.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty nabiałowe.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty nabiałowe.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięso, podroby i tłuszcze.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso, podroby i tłuszcze.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drób i podroby.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób i podroby.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.00.00-8.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ryby i ich przetwory.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby i ich przetwory.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jaja.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2014-06-17 13:08

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-06-12 13:34

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-06-06 11:18

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-06-06 11:17

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-06-04 12:20

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-06-04 12:19

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-06-04 12:18

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

2014-06-04 12:17

Dodanie załącznika/ załączników - Marek Winiarski

Filtrowanie bieżącej kategorii

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
aleja Wolności 29
42-300 Myszków
woj. śląskie

tel.  (34) 3158-200
fax: (34) 3137-329
tel. rejestracja (34)3158-231
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.